Skip to content

بررسی امکان هوشمندسازی فرآیند ارسال پرونده های بستری به سپاس

جلسه ای در خصوص بررسی امکان هوشمندسازی فرآیند ارسال پرونده های بستری به سپاس مورخ 1403/04/31 در دفتر مدیریت IT دانشگاه برگزار گردید.

در راستای کاهش خطاهای ارسال پرونده های بستری به سامانه سپاس، جلسه ای جهت بررسی خطاهای سپاس و هوشمندسازی فرآیند های آن در دفتر مدیریت IT دانشگاه با حضور سرپرست و کارشناس HIS واحد نرم افزار، کارشناس HIS معاونت درمان و کارشناس فناوری اطلاعات مرکز آموزشی درمانی فاطمه زهرا ساری و همچنین کارشناس، مدیر فنی و مدیر عامل شرکت پیمانکار (پویاسامانه دیوا) تشکیل گردید. لازم بذکر است این جلسات تا حصول نتیجه بصورت مستمر ادامه خواهد داشت.

بررسی امکان هوشمندسازی فرآیند ارسال پرونده های بستری به سپاس